Mieszanka mineralno-asfaltowa QPR 2000 - 40 worków (1 tona)
Opis
Cena zawiera już koszty transportu
Mieszanka mineralno-asfaltowa QPR 2000 została opracowana pod kątem całorocznych robót utrzymaniowych nawierzchni drogowych. Naprawa przy użyciu masy asfaltowej nie wymaga zastosowania sprzętu mechanicznego, ani specjalnej wiedzy, dzięki czemu poza naprawą dróg publicznych, z powodzeniem może być stosowana do napraw jezdni osiedlowych czy dojazdów do posesji.
Cechy asfaltu na zimno / Zalety:
- produkt gotowy i łatwy do wbudowania;
- naprawiane miejsce można użytkować bezpośrednio po zakończeniu prac
- dobra przyczepność do podłoży mineralnych i bitumicznych;
- duża odporność na starzenie się zarówno produktu, jak i wykonanej naprawy;
Asfalt naprawczy jest przeznaczony do stosowania na zimno, nie wymaga żadnej obróbki termicznej ani dodatkowych produktów budowlanych.
Parametry użytkowe:
- Asfalt na zimno o uziarnieniu 0-8 mm i 0-10 mm produkowane są z mieszaniny kruszywa łamanego oraz modyfikowanego lepiszcza bitumicznego. Kruszywo łamane otoczone jest modyfikowanym asfaltem upłynnionym AUM 2000. Produkt jest dobrze urabialną mieszanką barwy czarnej, nie wykazującą tendencji do spływania lepiszcza z kruszywa.
- Asfalt w workach nadaje się do napraw ubytków o powierzchni do 1 m2
- Jednowarstwowa grubość zagęszczonej warstwy powinna wynosić od 1,5 cm do 5 cm. W przypadku głębszych ubytków należy wypełnić je kolejnymi warstwami, zagęszczając osobno każdą warstwę. Maksymalna grubość pakietu warstw nie powinna przekroczyć 15 cm.
- Możliwość stosowania w szerokim zakresie temperatur: od – 20 st. C do +40 st. C
- Masa bitumiczna zapakowana w szczelne worki o wadze 25 kg
- 1 worek 25 kg wystarczy do wypełnienia ubytku o powierzchni 1m2 na głębokości ok. 1,0 cm
- Worki z mieszanką asfaltową na zimno powinny być składowane w chłodnym, zacienionym miejscu, z dala od ognia i wysokiej temperatury – w takich warunkach produkt może być przechowywany bez utraty właściwości przez 12 miesięcy.
Na asfalt na zimno posiadamy Krajową Deklarację Właściwości Użytkowych oraz Aprobatę Techniczną