Wyposażenie dla drogownictwa - WIMEToznakowanie.pl

Składanie reklamacji
Konsument może podjąć się reklamacji i zwrotu produktu. W celu złożenia reklamacji, trzeba postępować zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Należy wypełnić formularz zwrotu/reklamacji i dołączyć go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
PZM Wimet Józefów Sp. z o.o.
ul. Krucza 2

05-420 Józefów

Uwaga! Konsument ponosi wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, mają Państwo 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, należy wypełnić potrzebne oświadczenie i wysłać je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

PZM Wimet Józefów Sp. z o.o.
ul. Krucza 2

05-420 Józefów

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami muszą być dołączone także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub faktura.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl