Tymczasowe Światła Drogowe - Klucz do Bezpieczeństwa na Remontowanych Odcinkach
Chodnikowe Bariery - Klucz do Zwiększenia Bezpieczeństwa Pieszych
Zakup z odroczonym terminem płatności
Sklep www.wimetoznakowanie.pl umożliwia składanie zamówień z odroczonym terminem płatności dla jednostek budżetowych.
Zachęcamy do składania zamówień przez nasz system sklepowy, gdyż jest to najszybsza metoda, a zamówienie trafia bezpośrednio do naszego działu handlowego.
Udostępniamy 14 dniowy termin płatności dla jednostek budżetowych.
Z możliwości złożenia zamówienia z odroczonym terminem płatności mogą skorzystać:
- Jednostki samorządu i administracji państwowej;
- Spółki samorządów i Skarbu Państwa;
- Publiczne i samorządowe placówki oświatowe, przedszkola, szkoły;
- Uczelnie publiczne;
- Inne jednostki budżetowe;
Jak złożyć zamówienie z odroczonym terminem płatności?
1. Wybór produktów
Należy wybrać interesujący Państwa produkt, korzystając z przycisku „do koszyka”.
2. Wybór formy płatności
Prosimy zaznaczyć formę płatności płatność odroczona dla jednostek budżetowych i wypełnić wszystkie dane.
3. Uwagi do faktury
Wszelkie uwagi i adnotacje, które muszą być zamieszczone na fakturze powinny zostać dodane w polu dodatkowe uwagi.
4. Złożenie zamówienia
Po wybraniu opcji "kupuję i płacę", na adres mailowy podany przy zakupie otrzymają Państwo potwierdzenie złożenia zamówienia w sklepie internetowym.
Zamówienie trafia bezpośrednio do naszego Działu Handlowego – otrzymają Państwo informację o planowanym terminie wysyłki towaru.
Fakturę VAT z odroczonym terminem płatności otrzymają Państwo na podany adres mailowy do 2 dni roboczych po wysłaniu Państwa zamówienia.