Betonowe bariery drogowe BPPS-1 i BPPS-2 (U-14b)
Zastosowanie:
Drogowe bariery są stosowane do wyznaczenia granicy, której przekroczenie jest szczególne niebezpieczne dla użytkowników drogi.
Bariery betonowe chronią przed ryzykiem zderzenia czołowego, potrącenia pieszych, upadków z wysokości lub uderzeń z dużą prędkością w niebezpieczne przeszkody stałe, takie jak budynki i słupy.
Stosowanie drogowych barier ochronnych dopuszczalne jest tylko wtedy i w takich miejscach, w których przewidywane skutki wypadków będą poważniejsze niż skutki najechania pojazdu na barierę.
Bariery betonowe drogowe betonowe mogą być używane w celu stałego oddzielania i organizacji ruchu, a także tymczasowo, do zabezpieczenia i wyznaczenia obszaru robót drogowych. Na przykład gdy w związku z remontem drogi ekspresowej na jednej jezdni tymczasowo musi odbywać się ruch dwukierunkowy.
Rodzaje i parametry:
Dane techniczne:
Szerokość: 2000 mm
Wysokość: 810 mm
Waga: Ok. 1000 kg
Kolor: Szary lub w żółto-czarne pasy
Klasa powstrzymywania: N1, N2
Dostępne są bariery jednostronne BPPS-2 i dwustronne BPPS-1
Zapewniamy również bariery betonowe pomalowane w żółto-czarne pasy, idealne do wykorzystania na obszarach przemysłowych i drogach wewnętrznych, parkingach.
Dostawa, rozładunek, montaż:
Instalacja barier betonowych BPPS-1 i BPPS-2 oferowanych przez PZM Wimet nie wymaga ingerencji w podłoże.
Wykonujemy dostawę na bazę lub miejsce wykonywanych prac oraz rozładunek przy pomocy HDS.
Przedstawiona cena dotyczy odbioru osobistego.
UWAGA: Koszty transportu i rozstawienia kalkulujemy indywidualnie.
Zapraszamy do kontaktu i wysyłania zapytań.
Gwarancja jakości i Certyfikaty!

